joi, 10 iunie 2010

Eh'

Din pacate nu am mai scris nimic.Dau vina pe lenea acuta de care m-am imbolnavit.Nu o sa scriu prea multe zilele astea , deoarece cred ca ar trebui sa mai citesc si eu pentru bac.
In schimb ma voi multumi sa postez cateva randuri din repertoriul meu literar.Poezia de astazi, am scris-o acum 3 zile, dar inca ii lipseste un ultim catren.Anyways, looking forward sa va aud parerile,be gentle.

Ego definit


Privesc funinginea de pe perete
Ma izbesc gandurile absente
Ma deprima urmele aferente
Ale unei boli mult prea decadente

Mi-e frica de reziduriile memoriei
Mi-e teama de vanitatea gloriei
Sa raman in paradoxul victoriei
Sa ma pierd in infinitul istoriei

Inima-mi bate intr-un spin
Ancorata intr-un corp strain
Plutind asemeni unui zepelin
Deasupra unui vis prea adolescentin.

Niciun comentariu:

About Me

Fotografia mea
Rm.Valcea, soon Cluj, Romania
"Life is a moderately good play with a badly written third act." Truman Capote